New In Store

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adip is cing elit, sed do eiusmod tempor

Categories :

Let’s connect

Search

RETUR & OMBYTNING

KAN JEG RETURNERE MINE VARE?

jA! Du har 14-dage til at ombestemme fra du har modtaget dine varer. Du skal bare huske at skrive til os forinden på info@missfitness.dk

HVORDAN RETURNER JEG?

Hos os kan du altid returnere din vare inden for 14 dage fra du har modtaget den.
Bemærk, at vi kun giver fuld returnering af beløbet, hvis alle produkter befinder sig i original stand, inklusive etiketter og indpakning. Du betaler for fragten ved retur, og du kan købe den via os hvis du ønsker det. Skriv til os på info@missfitness.dk Læs mere her.

JEG VIL GERNE BYTTE TIL EN ANDEN STØRRELSE?

Vi tilbyder gratis ombytning, som betyder at vi betaler fragten fra dig til os. Det skal bare ske inden for 14-dage fra du har modtaget den, og varens tilstand skal være i org. emballage og tilstand.
Du sender os en email til info@missfitness.dk og beskriver ombytningen. Derefter sender vi dig en label som du selv skal printe ud og aflevere ved pakkeshoppen.

JEG VIL GERNE LAVE EN REKLAMATION FOR MIT KØB?

Som forbruger bør man reklamere en fejl inden for rimelig tid efter man har opdaget defekten.
Hvis du modtager et defekt produkt eller hvis dit produkt ødelægges ved brug på grund af produktionsfejl, så skriv til os på info@missfitness.dk og vi hjælper dig hurtigt videre.

HVOR LANG TID TAGER REKLMATIONEN?

Det tager typisk ca. 14-arbejdsdage fra vi har modtaget varen.  Du kan læse mere her.

HVORNÅR FÅR JEG MINE RETUR-PENGE?

Fra den dag vi modtager din pakke kan behandlingstiden vare op til 14 arbejdsdage.

PRODUKTER

HVORDAN ER STØRRELSERNE?

Vi anbefaler at kigge på vores størrelsesguide inden at du bestiller. Størrelseguiden finder du under hvert produkt med specifikke mål som passer lige præcis på den model som vises. Du er også meget velkommen til at skrive til os, og så vil vi gøre vores bedste for at vejlede dig til den rigtige størrelse. Du kan også læse vores generelle vejledning til hvordan du bruger vores guide, læs mere her.
Og husk at vi har GRATIS ombytning hvis størrelsen ikke passer.

HVAD BETYDER SEAMLESS?

Materialet er seamless når det hovedsageligt er lavet i ét stykke. Helt teknisk vil det sige at materialet er fremstillet i en maskine som rundstrikker (cirkulære bevægelser) materialet. På denne måde kan man producere produktet med færre syninger og sammenslutninger.

HVORDAN VASKER JEG MIT TØJ?

På hver eneste produkt side finder du også en vaske guide som beskriver hvordan tøjet skal plejes.

For at forlænge levetiden er det altid en god tommelfingerregel at vende vrangsiden ud af ved vask.

HVILKE LEGGINGS ER DE BEDSTE?

Vores leggings har forskellige egenskaber og nogle vil passe bedre til det ene formål frem for det andet. Hvis du er i tvivl om hvilke designs som passer til dig og dit formål, så kan du benytte vores guide til at finde de perfekte leggins.

HVAD BETYDER SQUAT PROOF?

Squat Proof betyder at dette design har bestået squat testen. Det vil derfor være muligt at udføre intense øvelser som kræver bøjninger uden at materialet bliver for gennemsigtigt.

LEVERING

HVORNÅR FÅR JEG MINE VARER?

Vores målsætning er at du skal have dine varer mellem 1-3 hver dage.

HVAD SKER DER MED IKKE AFHENTET PAKKER?

Hvis din pakke havner hos et posthus er den generelle liggetid for en pakke 14 dage. Hvis pakken ikke afhentes vil din forsendelse sendes retur, og du vil som forbruger blive debiteret 99 DKK for returomkostningerne.

KAN JEG AFHENTE HOS JER?

Vi tilbyder desværre ikke afhentning af dine varer. Vores lager/kontor er ikke bygget til det (endnu).

HVORDAN KAN JEG SPORE MIN PAKKE?

Når din bestilling forlader vores lager, vil du få en besked om det. Kort tid efter modtager du en email fra Post leverandøren at din pakke er på vej. I den mail kan du finde et T&T link der viser hvor din bestilling er. Du kan også tjekke ordre status her på siden – klik her – du skal bruge dit ordre nr og den email som du har brugt til bestillingen.

JEG HAR MODTAGET FORKERTE VARE?

Vi alle kan begå fejl, skulle uheldet være ude så skriv til os på info@missfitness.dk omgående så vi kan få rettet op på fejlen med det samme.

BETALING

HVORDAN KAN JEG BETALE?

Du kan betale med: Visa-Dankort, Mastercard, Mobile pay og Apple Pay.

HVORNÅR TRÆKKER I MIN BETALING?

Vi følger den danske lovgivning, og dit køb trækkes først når dine vare forlader vores lager.

MIN RABAT KODE VIRKER IKKE

Hvis en rabatkode ikke fungerer kan det skyldes følgende:
– Rabatkoder kan ikke kombineres, og du kan derfor kun anvende en rabat ad gangen.
– Du kan ikke anvende en rabatkode på allerede nedsatte varer.
– Hvis en gammel rabatkode stadig er registreret, og du vil bytte, skal du slette din historik/cookies og derefter genopfriske siden.
– Glem ikke at klikke på boksen “OK” for at aktivere din rabatkode.

Hvis det stadigvæk ikke virker, så skriv til os på info@missfitness.dk

ER JERES SITE SIKKERT?

JA, vi bruger kun SSL-sikret forbindelse som ikke kan snappe dine oplysninger. Derudover er vores betalingsudbyder også underlagt danske lovgivning og regler.

JEG HAR IKKE MODTAGET ORDREBEKRÆFTELSEN

Din ordrebekræftelse vil blive sendt ud til din e-mail adresse kort tid efter, at du har lagt din ordre. Vi anbefaler, at du tjekker din spamboks eller tjekker om du har skrevet din e-mail adresse korrekt.

ANDET

HAR I EN BUTIK? KAN MAN BESØGE JER?

Nej desværre, p.t er vi kun online men vi arbejder på det 🙂

  • Quick View
  • Quick View
  • Quick View
  • Quick View
You don't have permission to register
X